Середа, 08.05.2024, 00:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Казанківська гімназія № 4

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей


Сідорченко А.В., Милобог Е.М.

Сценарій виступу

колективу екологічної агітбригади

Казанківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4

«Зелена планета»

Капітан (уч.1):

Доброго дня, дорогі любителі природи!

Вас вітає агітбригада

«Зелена планета»! (разом)

4-й уч.

Одна ми команда і всі молодці

Живемо й навчаємось ми у Казанці.

5-й уч

Працелюбними бути – сам Бог нам велів

Команда екологів ще й смільчаків.

6-й уч.

І хай же не буде ні лиха, ні бід

Хай в серці байдужім розтопиться лід.

3-й уч.

Хай сонечко світить і квітне весна

Агідбригада «Зелена планета» нині усіх вас віта.

2-й уч.

Ми молоді, веселі та кмітливі,

Завзяті, радісні і жартівливі.

1-й уч.

Ми сповнені енергії і сил.

Ми вірні України діти.

5-й уч.

Щодня ми пізнаєм життя
І розкриваємо Всесвіту закони,

1-й уч.

Ми дивимось у світле майбуття
І будь-які долаєм перепони.

(разом).

Щоб наша квітуча і щедра земля
Завжди для людства раєм була.

 

(пісня на мотив «От улыбки хмурый день светлей»)

Щоб у лісі стало краще жить

Із природою нам треба всім дружи-и-ть

Берегти лисичку й журавля

Щоб розквітнула навколо нас земля-а.

І тоді на небі враз затанцюють хмарки вальс

І веселка усміхнеться кольорами

Екологія для нас має стати перший клас

Бо Казанку збережемо лише самі.

 

Уч 6.: За останні півтора століття людина досягла значних результатів: зробла чимало відкриттів, прогрес йде швидкими кроками, розвивається промисловість, високі технології. Людина шалено захоплена своєю діяльністю і зовсім забула про те, що відбувається навколо. А навколо…

Уч. 2: - З кожним новим днем все темніше небо - це димлять заводи.

Уч. 3: - Все тьмяніше сонце - cмог не дає пробитися його променям.

Уч.2: - Вирубують ліси, прагнучи більшого й більшого урожаю знищують найродючіший чорнозем в світі, заражають грунти.

Уч. 3: - Дуже давно пройшли часи, коли з річки можна було пити – бо тепер райдужні розводи нафти розфарбували її в нові кольори.

Всі (разом): - Увага люди! Небезпека загрожує планеті!

Уч. 4: Всі ми, які нині живем, відповідальні за природу перед історією, перед нащадками.

Уч.5: Природа! З дитячих років ми звикаємо до її чарівної краси. Любимо бувати в лісі, полі. Милуємося квітами, деревами, радіємо спілкуванню з нею.

Уч.3: Людина – це частина природи. І саме природі ми зобов’язані своїм існуванням, своєю досконалістю, своєю могутністю.

Уч 2: Напевно, всі ми любимо природу, але, мабуть, не всі задумуємось над тим, що природа – це наша домівка, наша мати.

Уч 4: Природні умови України сприяли розвитку дуже багатої та різноманітної флори. Тут зростає близько 5 млн. видів рослин природної флори. Два століття тому ліси вкривали більш як половину всієї площі нашої держави, а сьогодні лише 14 %.

Незважаючи на величезне екологічне значення лісу і прийняття безлічі законів щодо його охорони, ліси катастрофічно знищуються, а їх насадження здійснюється повільно і недостатньо.

Уч. 5: «Добридень, лісу, мій зелений друже!», -

Промовить радо хочеться мені,

Але мовчу, хоч серце не байдуже,

Та день оцей, він добрий щось не дуже

Березі, клену, дубові й сосні…

Як насмітили знову в цій світлиці!

Як поглумились над її добром –

Що лячно взяти в руки полуницю,

І гриб зірвати… Й рідко чути птицю…

Не передать всіх прикрощів пером!

Взялися, як ніколи, ліс пиляти,

Хто зна, куди вивозять, продають?

І хто від того користь буде мати –

За те, що землю збіднимо свою?!

Гукаєм совість, що кудись пощезла,

Ждемо не дождемось, аби воскресла

В серцях, щоб почувать себе людьми

 

1-й уч.: Схаменіться! Ми маємо любити природу, не як символ душі своєї, любити природу не тільки для себе, а любити для неї. Матінка природа створила цей світ як єдину систему життя, без однієї її частинки поволі зникає вся ланка життя.

4-й уч.: У воду потрапляють залишки добрив із полів, що має негативний наслідок: змінюється хімічний склад води, бурхливо розростаються водорості, порушується біологічний кругообіг води. Проникаючи в підземні шари Землі, азотні сполуки роблять непридатною для пиття воду в криницях.

1-й уч.: А вода в них така, що вживаючи її

Не буде людини із шлунком здоровим,

А воду ту пють і качки і корови,

І ми оте м’ясо отруйне вживаєм,

Таким молочком і дітей напуваєм.

5-й уч. : Ми вас не лякаєм і це не дрібнички –

Від цієї отрути, цієї водички,

Хоч як не жахливо, а сталося так –

Вже й діти маленькі хворіють на рак.

2-й уч. А ще від вживання отруєної води можна захворіть:

На гепатит, пневмонію і гастрит.

І таку ми воду пємо. Та як же ми іще живемо?

3-й уч. За статистикою по кількості онкологічних захворювань Україна займає одне з перших місць в Європі.

1-й уч. Водні ресурси України використовують нераціонально, а отже, і забруднюють набагато більше ніж в інших країнах.

6 уч.: Як наслідок, майже всі поверхневі джерела річок забруднені, а склад очисних споруд і технології очищення води залишаються незадовільними.

4-й уч: Не минуло лихо і наш рідний край. В результаті нераціонального природокористування, заболоченості річок в Казанці майже зникла річка Висунь, пересихають ставки, люди стали нас кіль байдужими до природи і власного дому, що викидають сміття просто біля берегів річок та біля власних городів.

Люди схаменіться з цієї річки ви п’єте воду, а з городу берете їжу для своїх дітей.

Збереження води й очищення вже забруднених джерел в Україні – необхідність.

Уч. 3: Одним із негативних результатів людської діяльності є постійне утворення відходів і побутових, і виробничих. Україна буквально потопає у смітті. Старі технології зберігання та утилізації відходів себе вичерпали, бо спричиняють забруднення атмосфери, грунтових вод, річок і водойм.

Уч.5: І найприкріше те, що марнується величезна кількість цінних для людства ресурсів, які після вторинної переробки могли б знову використовуватися.

Уч.1: Нині всі ці відходи, більшою мірою, накопичуються на звалищах, займаючи все більше і більше територій.

Перед людством постає проблема: чи продовжувати перетворювати нашу планету на звалище відходів і зробити її непридатною для життя або ж змінити своє ставлення до природи і навчитися по-господарському ставитися до неї.

Уч.2: Сьогодні очевидно, що всі види паливних ресурсів на планеті зменшуються, і лише об’єм відходів, які створює людина, постійно збільшується.

Уч. 6: Тверді побутові відходи – це паливо, яке за теплотою згорання можна порівняти з торфом і деякими марками бурого вугілля.

Відходи десятки років не розкладаються і становлять значну небезпеку для здоров’я людей.

Уч.4: Багаторічний досвід розвинених країн свідчить про те, що екологічні проблеми, пов’язані з утилізацією твердих побутових відходів, розв’язуються шляхом використання відходів як сировини для виробництва енергії.

Уч.5: В Україні щороку утворюється близько 1 млрд. тонн твердих промислових і побутових відходів, із них 15 млн. тонн відходів, які практично в повному обсязі вивозяться на звалища.

Уч. 1: То як бути? Як порятувати нашу планету, щоб вона знову стала дійсно зеленою, живою, а не в пакетиках та пляшках? Лише разом ми зборемо це лихо налагодивши будівництво сучасних екологічно безпечних комплексів з переробки та утилізації відходів. І основне завдання людини схаменутися та задатися питанням: в якому світі житимуть ваші діти, якщо довкола них буде лише сміття?

Уч.5: Немов собі на злість

Ми землю кривдим дуже.

Злелій її, омий, очисть

Та збережи, мій друже!

Уч.1: Ми, народ, який отаборився в серці Європи. Досить нам оглядатися на інших. Ми самі здатні бути взірцем.

Уч. 2: Тож, щоб чистими води у річках зостались,

Подолайте байдужість, користь і недбалість!

Уч.3: Хай співають весело птахи у лісах,

Хай буяють квіти у парках і дворах,

Уч. 6: Збережем нащадкам квітучий рідний край –

Цей чудовий, справжній довкола світлий рай.

Уч. 5: Оздоровимо природу! Оздоровимо націю!

Провітримо Україну від Чорнобиля!

Уч. 4: Відновимо звання зеленої та квітучої України! Насадимо дерев та захищатимемо їх від браконьєрів.

Уч.6: Відродимо і захистимо ріки.

Будемо пити чисту як сльоза і смачну воду.

Уч.1: Україна розквітне і буде нагадувати прибрану і причепурену країну.

Світ на нас подивиться іншими очима.

Уч.5: Ми зробимо велику і святу роботу.

Створимо на нашій землі казку для себе і всієї Європи.

Уч. 1: Ми ж бо не тільки багаті на землю –

ми великі душею і щедрі серцем. (разом)

 

(пісня на мотив Н.Бучинської «Мова єднання»)

Синє небо Казанківщини, найчарівніше з усіх
Ми довкілля очищаєм, щоб лунав дитячий сміх
Як побачиш синю річку, ліс безкрайній в далині,
Закохаєшся в дівочість української землі.

(Приспів)
Краю наш наймиліший,

Ти найдорожчий,

Ми любити закликаєм!

Краю наш наймиліший,

Ти найчистіший –

Ми зусилля докладаєм!

Категорія: Мої статті | Додав: Irina (24.04.2018)
Переглядів: 262 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Казанківська ЗОШ №4 © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz