9 клас
Українські та імпортні продукти харчування в споживчому кошику українця
Мета: навчальна: навчитися аналізувати інформацію та самостійно робити логічні висновки; розвивальна: розвивати вміння самостійно виконувати завдання з використанням знань по темі; виховна: виховувати старанність, охайність, відповідальність за результати своєї праці.
Обладнання: підручники, атласи, зошити, доступ до Інтернету, комп’ютер.
І. Організаційний момент
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ
Протягом вивчення теми «Харчова промисловість» ми вивчили, підприємства харчової галузі є у нас в Україні. Учні називають їх.
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
В ході практичного дослідження ми будемо аналізувати, які продукти харчування українські чи імпортні більше вживають українці, на прикладі вашої родини, які з них якісніші, смачніші і доступніші. Оцінки за виконане дослідження і його оформлення в зошитах будуть виставлені в журнал.
ІV. ВИКОНАННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
- Зберіть дані про вітчизняні та імпортні продукти, які найбільше споживає ваша родина.
- З’ясуйте, які переваги та недоліки мають окремі з них щодо ціни, смакових та якісних характеристик.
- Поясніть, чому необхідно розвивати вітчизняну харчову промисловість. Зробіть висновок.
V. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ДОСЛІДЖЕННЯ
Вчитель оголошує, що виконання дослідження завершене і пропонує здати на перевірку свої роботи.
|