Розробка й обґрунтування маршруту, що проходить через об’єкти Північної Америки, занесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО
Мета: навчальна: навчитися розробляти маршрути по різних цікавих містах світу з використанням різних джерел інформації; розвивальна: розвивати вміння самостійно виконувати завдання з використанням знань по темі; виховна: виховувати охайність, відповідальність за результати своєї праці.
Обладнання: підручники, атласи, зошити, олівці, доступ до Інтернету в класі, комп’ютер.
І. Організаційний момент
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ
Протягом вивчення теми ми вивчили, які об’єкти Північної Америки занесено до Світової природної спадщини ЮНЕСКО. Учні називають їх.
ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
В ході практичного дослідження ми використаємо теоретичні знання для здобуття практичних навичок у розробці та обґрунтуванні маршруту, що проходить через об’єкти Північної Америки, занесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО. Оцінки за виконане дослідження і його оформлення в зошитах будуть виставлені в журнал.
ІV. ВИКОНАННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ
- Користуючись різними джерелами інформації, дізнайтесь більше про природні об’єкти Північної Америки, занесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.
- Які з них ви хотіли б побачити на власні очі? Чому? Чим вони привабливі?
- На контурній карті умовними знаками позначте об’єкти, які вас зацікавили, й підпишіть їх назви. Пунктирною лінією позначте маршрут своєї уявної подорожі.
- Створіть презентацію, у якій висвітлювалися б принади природних об’єктів, які ви бажаєте відвідати, щоб і однокласники долучилися до вашої туристичної подорожі.
V. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ДОСЛІДЖЕННЯ
Вчитель оголошує, що виконання дослідження завершене і пропонує здати на перевірку свої роботи.
|